Ingatlanspekuláció Budapest tehermentesítése helyett?

A Levegő Munkacsoport teljes mértékben támogatja a helyi civil szervezetek mai sajtónyilatkozatát, amelyben elítélik, hogy Árpádföld és Csömör között egy hibás és ésszerűtlen nyomvonalon, a joggal visszaélve kezdődött meg az M0-ás keleti szektora újabb szakaszának építése.

Ez a szakasz ugyanis nem azt szolgálja, hogy a kamionforgalom elkerülje a fővárost. Senki sem hiheti el, ha ránéz a térképre, hogy a kamionok tömegei, amelyek az M3-as autópályáról igyekeznek tovább délre vagy nyugatra, vissza fognak fordulni Budapest határától, hogy 20 kilométerrel hosszabb utat tegyenek meg. Az Árpádföld és Csömör közé tervezett nyomvonal mentén ugyanakkor az önkormányzatok már sorra adják el a területeket bevásárlóközpontok, logisztikai bázisok és hasonló létesítmények számára. Amit a zöld szervezetek javasoltak és sürgetnek immár több mint tíz éve, az a környezetvédelmi és közlekedési szempontból egyaránt sokkal kedvezőbb gödöllői átkötés, vagyis az M31-es gyorsforgalmi út megépítése. Győződjön meg mindenki a civilek igazáról a térkép alapján

Kapcsolódó anyagok:
-Árpádföldi és csömöri civil szervezetek nyilatkozata (2006. május 8.)
-M0-ás és 10-es út: a Levegő Munkacsoport álláspontja (térképpel)
-Az M0-ás Árpádföld és Csömör közötti tervezett szakaszával kapcsolatos egyéb anyagok (bírósági beadványok stb.)

Budapest, 2006. május 8.

Hírfigyelő